Valittu määrä ylitti varastosaldon

Palveleva kotimainen erikoisliike malmilla | Malminkaari 9, 00700 Helsinki

  1. Etusivu
  2. /
  3. Toimitusehdot

Korispisteen toimitusehdot

Näissä toimitusehdoissa kerrotaan Suomen Korispisteen (Top Pick Oy, Y-tunnus: 2217628-5) toimitusehdoista. Toimitusehdot sisältävät tiedon muun muassa verkkokaupan toimitustavoista ja -hinnoista, palautuskäytännöistä ja maksutavoista.


Sisältö

  1. Sisältö
  2. Yleistä
  3. Toimitusaika
  4. Toimitustavat
  5. Maksutavat
    1. Paytrail
  6. Palautukset
    1. Palautusohjeet
  7. Myyntialue
  8. Laskutettavat työt

Yleistä

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 24% ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.

Pidätämme oikeuden peruuttaa kaupan tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkintahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä.

Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.


Toimitusaika

Tuotekohtaiset toimitusajat näkyvät kunkin tuotteen tuotekortista. Maksu- ja toimitustapojen ehdot näkyvät tältä sivulta Toimitustavat- ja Maksutavat-kohdista. Annetut toimitusajat ovat arvioita toimitusajoista eivätkä sido myyjää. Korispiste ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy.

Tilaus käsitellään mahdollisuuksien mukaan sen saapumispäivänä tai saapumista seuraavana arkipäivänä ja näin ollen toimitusaika varastossamme olevilla tuotteilla on 1-4 arkipäivää. Mikäli toimituksessa on ongelmia tai toimitusaika poikkeaa oleellisesti ilmoitetusta, on Korispiste mahdollisimman nopeasti yhteydessä asiakkaaseen.

Verkkokauppamme varastotiedot päivittyvät muutaman kerran päivässä, eivätkä näin ollen ole täysin ajantasaisia. On siis mahdollista, että tuote on loppunut, vaikka tuotetiedot näyttävät sitä olevan myymälässämme. Mikäli tällainen harmittava tilanne tilauksessa tapahtuu, olemme yhteydessä tilaajaan mahdollisimman pian.

Huom! (22.2.2023)

Auto- ja kuljetusalan työntekijäliitto AKT:n lakko on loppunut tiistaina 21.2. klo 24:00. Myös 16.2. alkaneet Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU:n tukitoimet päättyivät samaan aikaan.

Postin arvion mukaan lakon päättymisen jälkeen lähetetyt paketit toimitetaan viimeistään kahden arkipäivän sisällä lakon päättymisestä. Lakon aikana lähetetyt/lakon vuoksi käsittelemättä jääneet paketit, jotka on väliaikaisesti varastoitu, toimitetaan 2–4 arkipäivän sisällä lakon päättymisestä.

Tilattavat tuotteet

Tuotteen ollessa loppunut, se voi kuitenkin olla edelleen tilattavissa. Tällöin saadessamme tilauksen, tilaamme tuotteen toimittajaltamme. Kyseisen tuotteen kohdalla on ilmoitettu tällöin arvioitu toimitusaika tilauksestasi. Pyrimme ilmoittamaan tilauksen jälkeen mahdollisimman nopeasti tarkennetun toimitusajan, mikäli se ei jostain syystä ole ilmoitetun mukainen.

Mikäli tuotteen kohdalla ei ole näkyvissä esim. jotain kyseisen tuotteen kokoa, se on tällöin kokonaan loppunut, eikä mitä todennäköisemmin enää ollenkaan tilattavissa. Voit tällaisessa tapauksessa varmistaa Korispisteestä tuotteen tilattavuuden.


Toimitustavat

Toimitamme tilauksia alla listatuilla toimitustavoilla. Toimitustapojen saatavuutta rajataan painon ja paketin koon mukaan. Tilauskohtaisesti saatavilla olevat toimitustavat näytetään automaattisesti ostoskorissa ja myös hinnat lasketaan automaattisesti.

Mikäli jotain tilauksen tuotteista ei ole varastossa, tilauksesi jää odottamaan puuttuvia tuotteita. Voimme tarvittaessa toimittaa varastosta heti löytyvät tuotteet erikseen ja loput tuotteet toimitetaan jälkitoimituksella. Tällöin asiakkaalta peritään todellisten toimituskulujen mukainen maksu jälkitoimituksesta. Mikäli olet kiinnostunut jälkitoimituksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja liitä mukaan tilausnumero.

Postin toimitustavat

Tilauksesi on noudettavissa antamasi osoitteen mukaisesta tai erikseen valitsemastasi Postin toimipisteestä, sekä pakettiautomaatista yleensä lähettämistä seuraavana päivänä. Samoin voit tilata toimituksen suoraan kotiin tai työpaikalle. Voit seurata paketin etenemistä antamamme seurantakoodin avulla ja noutaa paketin tämän kyseisen koodin avulla. Huom! Annathan tilatessasi puhelinnumeron, johon saat saapumisilmoituksen.

Nouto

Voit myös noutaa tilauksesi Korispisteestä sen aukioloaikoina. Noudosta ei peritä toimitusmaksua.


Maksutavat

Verkkomaksut - Paytrail Oyj

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet joko pankkien tarjoamiin eBanking-rajapintoihin tai open banking-rajapintoihin pohjautuen. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, Mastercard-, Debit Mastercard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, Mastercard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley, Jousto ja AfterPay. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Walley
Walleyn yleiset lasku- ja erämaksuehdot yrityksille (.pdf)
Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot (.pdf)
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (.pdf)
Lue lisää: walley.fi

Jousto
Jousto-tuoteseloste (.pdf)
Lue lisää: jousto.com

OP Lasku
OP Laskun kuluttajaehdot (.pdf)
OP Laskun tuoteseloste kauppiaalle (.pdf)
Lue lisää: op.fi


Palautukset

Ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla alkuperäisissä pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta.

Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden asiakkaalle. Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuilla tai esim. tilauksesta painatuksia sisältävillä tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Mikäli tuotteessa on virhe ja haluat tehdä tuotteesta reklamaation, ota yhteyttä ennen palautusta Korispisteeseen.

Mikäli tuote palautuu meille aiheetta, esim. ajoissa noutamaton paketti, veloitamme uudesta lähetyksestä siitä aiheutuneet kulut, kuitenkin vähintään 16€.

Palautusohjeet

Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat alkuperäisissä pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Ilmoita myös meille palautuksesta ennakkoon.

Palauttaminen onnistuu kätevimmin joko paketin mukana toimitetulla palautuskortilla tai Postin tiskiltä asiakaspalautuksena. Tehdessäsi Postin toimipisteessä asiakaspalautusta, tulee palautuspakettiin kirjoittaa Korispisteen palautuskoodi: 629136.

Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
  • Tilinumerosi IBAN-muodossa palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
  • Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.

Toimita palautuksen yhteydessä esim. palautuksesta sovittu sähköpostiprintti tai tuotteen tilausvahvistus, niin näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tietoja. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.

Palautus on maksuton Suomen sisällä. Mahdollisia ulkomaantilauksia palautettaessa perimme palautuksesta aiheutuvat lisäkulut asiakkaalta.


Myyntialue

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta vain Suomeen. Mikäli olet kuitenkin kiinnostunut tilaamaan tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle, ota meihin yhteyttä esim. yhteydenottolomakkeen kautta. Ulkomaille toimitettaessa tilauksen toimituskustannukset määräytyvät toimitusmaan mukaan.


Lisätyöt ja laskutettavat työt

Toisinaan tilauksien yhteydessä saattaa tulla lisätyötä esim. tilaukseen liittyvien lisäselvityksien (esim. tulli- ja veroselvitykset, täytettävät lomakkeet) tai erityistoiveiden (esim. lahjapakkaus) osalta. Jos lisätyö aiheutuu asiakkaan vuoksi, veloitamme kaiken aiheutuvan lisätyön suoraan asiakkaalta. Veloituksemme lisätyöstä on 50,00e/h ja minimilaskutus on 0,5h. Laskutettavasta työstä ilmoitetaan aina asiakkaalle ennen työtä, mikäli mahdollista.