Korispiste palautus

Ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla alkuperäisissä pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Näiden ehtojen täyttyessä hyvitämme tuotteesta maksetun summan. Tilauksen alkuperäistä postimaksua ei hyvitetä. Tuotteen voi vaihtaa toiseen tuotteeseen yhden kerran veloituksetta. 

Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden asiakkaalle. Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuilla tai esim. tilauksesta painatuksia sisältävillä tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Mikäli tuotteessa on virhe ja haluat tehdä tuotteesta reklamaation, ota yhteyttä ennen palautusta Korispisteeseen.

Mikäli tuote palautuu meille aiheetta, esim. noutamaton paketti, veloitamme tilauksen postikulut asiakkaalta.

Palautusohjeet

Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat alkuperäisissä pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Esimerkiksi kenkälaatikot tai vastaavat pakkaukset tulee olla pakattuna erilliseen pakettiin, jotta alkuperäinen pakkaus säilyy vahingoittumattomana.

Ilmoita meille palautuksesta ennakkoon korispiste@korispiste.fi.

Palauttaminen onnistuu kätevimmin joko paketin mukana toimitetulla palautuskortilla tai Postin tiskiltä asiakaspalautuksena. Tehdessäsi Postin toimipisteessä asiakaspalautusta, tulee palautuspakettiin kirjoittaa Korispisteen palautuskoodi: 629136.

Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
  • Tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
  • Tilausnumero, joka löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.

Toimita palautuksen yhteydessä esim. palautuksesta sovittu sähköpostiprintti tai tuotteen tilausvahvistus, niin näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tietoja. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.

Palautus on maksuton Suomen sisällä, vähennettynä tilauksen alkuperäisellä postimaksulla. Mahdollisia ulkomaantilauksia palautettaessa perimme palautuksesta aiheutuvat lisäkulut asiakkaalta.